fredag 20 juni 2008

Mitt hjärta och min svaga punkt..

"Men en sak ska du veta att jag inte tänker ge dig
Jag talar om min största skatt
Det är en vän med träpanel och hjärta

Nej du tar inte min Mercedes
Mercedes är min bäste vän
Du tar inte min Mercedes
Nej då kan du hälsa hem

Jag sa skjut min hund, prygla min katt, gör av med mina pengar på en lördagsnatt
Ta min fru, gör det du, men du om nån borde veta att: vill du göra mig riktigt illa
Så ta min Mercedes Benz

Vill du åsamka mig smärta och förtvivlan utan gräns
Vill du se hur mina tårar trillar, så ta min Mercedes Benz

Men en sak ska du veta då, att då blir jag till en tiger
Tror inte att du kan förstå
Det är en vän med träpanel och hjärta.." (Orup- Mercedes Benz)

Nej, jag har ingen mercedes- det är ju gubbstämpel på såna ;)

Jag är inte den som lätt blir arg och det krävs otroligt mycket för att få mig så arg att det svartnar för ögona. MEN i låten ovanför- om ni byter ut mercedes till golf eller volvo. Då handlar den om mig!

Volvon är ju avställd och undanställd just nu så golfen är den jag har i bruk. Och båda bilarna är mina ögonstenar-mitt hjärta och min mest svaga punkt.

Utan att låta hotfull så tycker jag faktiskt att de ungar som kastade ägg på min 240 för 2 höstar sedan hade tur! Fan, om jag hade hunnit i kapp dem! Jag är inte stor, jag är inte stark.. Men fan om nån rör mina bilar. Då växer djävulshornen ut på mig och det blir svart för ögonen.
Nog kan det vara bra o vara otroligt rädd om sin bil. Men det kan även vara lite av en last- vissa nätter som man legat med ett öra öppet för att hålla ett skyddande öga över pärlan. Sjukligt lr inte- you tell me!

Tillägg:
Efter en funderare i den varma o sköna duschen.. så väljer jag att göra ett tillägg.. Jag värderar mina vänner och familj otroligt högt och skulle självklart bli arg om någon gjorde dem nå illa. Men anledningen till att jag skulle bli skogstoki om nån rörde mina bilar ligger nog i att de själva inte kan försvara sig. Det hade väl varit en sak om de kunnat sparka angriparen på smalbenet men nu har jag inte så hightech bilar så... ;)



Inga kommentarer: