onsdag 10 september 2008

Bloggbesökaren..

Som ni kanske har sett så finns det en räknare ute i min meny till vänster.. Det är en tjänst där jag bland annat kan se vilka som varit in på min blogg och kikat. Inte för att ip-nummer säger så mycket men jag ser var ni hittat hit ifrån.

Om det är från min hemsida www.cerran.se lr någon kompis blogg. Det är ganska intressant men även väldigt SPÄNNANDE. Vilka är ni egentligen som läser?

Det jag själv kan tycka är tråkigt som besökare av andras bloggar är dem som låser sina bloggar för obehöriga. Hörrni, ni glömde att bjuda in mig! Lr ska jag betrakta mig som oinbjuden? Kan man planka in? ;)

Lite onödig fakta kanske men genomsnittet på antal besökare/dag ligger just nu på 51personer.

1 kommentar:

J... sa...

HAHAHA, ska jag ta det som en pik eller!!?? =) Självklart får du läsa min blogg, jag har bara itne din mail sparad nånstans, och jag räknar kallt att de som vill fortsätta läsa HÖR AV SIG MED SIN MAILADRESS SÅ JAG KAN LÄGGA TILL DOM! ;) =)
Ses på min blogg sen! =)
Puss, och grattis till jobbet!