tisdag 16 september 2008

Slutkörd på ett härligt sätt

Var länge sedan jag kände mig så här trött på kvällarna. Men underbart trött.

Dagarna på jobbet är ännu fyllda med nya intryck och mycket information. Men jag känner verkligen glädjen över arbetsutmaningen:

ÄNTLIGEN, får ja testa nå nytt!

Många frågetecken nu ändå inför framtiden som tiden får utvisa. Ska jag hyra ut min lägenhet i Skellefte i andra hand och pröva bo här?

Hittills känns det bra iaf. Även om jag krisade lite natten till söndag. Var nog en liten dos av separationsångest till Skellefte.

Sover gott gör jag iaf nu på kvällarna..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe ja det e några som velat flytta in med oss. :) kram

Anonym sa...

Tycker du ska prova bo i Pite. Inte nödvändigtvis hos Robbe, om du inte känner att det är dags. Men att du provar bo i en annan stad som inte suger röv (ume).
Blir det "fel", så står ju Skell kvar på samma plats :)

quizaqueen sa...

Stort grattis till jobbet! Är det ett vikariat eller en fast tjänst? Hoppas att allt annat är bra med dig! Kram

Anonym sa...

Fjällen + Amanda = kan du glömma ;)