söndag 28 september 2008

Sommaren 2009

Ännu en gång är jag tillbaka i funderationerna om kommande race-säsong. Ska jag fortsätta som starter?

För min egna del så har den gågna sommaren inte varit någon direkt starter-hit. Och det som gör att jag väl inte blir direkt mer peppad är att intresset för att få raca verkar mer eller mindre dött ut? (Annat än för dragracing folket).

Finns det något intresse för att köra lagligt streetrace längre?

En annan negativ sak från i sommar var en av tävlingarna som jag var på... Jag kan ta kritik från förarna - Jag vet vilket som jag ska ta åt mig av och bättra mig på och vilket som jag inte alls ska lyssna på. Men det jag inte kan ta är dryga gubbar som försöker sätta mig på plats och i allmänhet kanske lite dissa mig för att jag är tjej och ung? (Detta har inte gällt hur jag arbetat som starter utan bara i allmänhet).

Att vara starter är ett ideellt arbete för min del och då anser jag att jag verkligen inte ska behöva stå ut med sådant.

S
å, ska jag fortsätta som starter sommaren 2009 eller ska jag köra mitt egna "race"? - Vi får se.

Men sedan kan jag fundera över vad jag blivit lovad för saker men som aldrig blivit av. - Ger jag mer än jag får? - vet inte riktigt nu hur kommande sommar blir, det får vi se.

Inga kommentarer: