lördag 20 september 2008

First week..

Så då var första arbetsveckan på nya jobbet avklarad. Det har varit en väldigt lärorik vecka och rolig! Känns så himla peppande med nya utmaningar- det blir kanske så efter att man nyligt avslutat sina studier. Vissa kurser var ju utmaningar i sig.

Känns helt ok att befinna sig i Pite. Ska hämta mina älskade snakes imorron. Kommer väl se ut som krigszon här hos Robin med tanke på hans lilla lägenhet.

En annan sak jag insett denna vecka är hur omständigt detta pappers-Sverige är! Man kan inte bara ringa o be diverse instanser i samhället fixa saker åt en. Nixpix, det ska komma med post. Och gärna till min FOLKBOKFÖRINGSADRESS! *sucka* Men hallå, jag bor inte där på veckorna!

Nu är adressändringen fixad iaf så får väl hämta min post fram till den 25:e alt muta bror med mer cola för o checka av vad jag fått för post. Men sen bankväsendet.. *skakar på huvudet*
Papper, papper och mer papper..

Inga kommentarer: