måndag 15 september 2008

Socialsekreterare Cerran

Så var första arbetsdagen som socialsekreterare på ekonomiskt bistånd avslutad.

Känner mig väldigt nöjd med dagen om än jag är väldigt väldigt slut i huvudet över all information och nya intryck.

Ett stort plus måste jag få säga är att få jobba 8-17 och sedan få vara ledig kvällstid.

En rolig sak med arbetet är att det verkligen känns som en stor utmaning för min del. Allt är väldigt nytt men det känns otroligt roligt!

Så det är en nöjd Cerran efter första arbetsdagen..
___________________________________________________
Snabbmeddelande till Jenny: Du kan väl fylla i mailformuläret på min hemsida så svarar jag så får du min mailadress. (Vill inte skriva ut den i bloggen).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja syster!!

Fredde sa...

oooh nån har fått eget kontor :)