lördag 21 maj 2016

Gårdagens försök att glömma gav mig träningsvärk

Kände mig verkligen ledsen igår efter besöket på sjukhuset i Umeå. För att försöka glömma och inte tänka på det så kom jag på att torka alla fönster i hela lägenheten igår.. Det känns i kroppen idag. Blev ärligt kanske lite mycket arbete igår. P fick ställa tillbaka alla saker i fönster och möbler kring fönstrerna för det orkade inte jag..

Nu har vi rena fönster iaf. Vår hyresvärd har sålt fastigheten så inom kort flyttar vi ut härifrån och till hus. Sen när orken finns ska jag tömma min lägenhet och förrådet (hyr ut den i andra hand). Blir skönt att få ta eget ansvar för sitt boende men det här var inget jag hade planerat under min sjukskrivningsperiod. Men det känns bra iallafall.

Packar på här hemma lite allt eftersom och P får bära. Sen har vi bett en hel del vänner om bärhjälp när själva flyttlasset går - för jag ska inte ta ut mig. Har ju begränsat med ork.

Inga kommentarer: