fredag 6 maj 2016

Igår firade vi och imorgon bär det av norrut..

Igår firade vi i bubbel tillsammans med grannarna och familjen att mina cellgifter är klara samt att grannarna får bo kvar i sin nuvarande lägenhet. Vår hyresvärd har nyligen sålt huset som vi bor i.

Sista omgången cellgifter var TUFFA. Det är tur att man glömmer fort hur dåligt man kan må.. Men nu är det över med cellgifter. Har fått kallelse för strålning och kommer vara klar med den sista juni.

Känner mig piggare och mer som mig själv för var dag som går och det känns så himla bra! Längtar efter att få vara så pigg i kroppen att man kan köra slut på sig själv fysiskt av aktivitet och inte cellgifter. Imorgon är det bilträff i Piteå så då styr jag skutan norr ut. Det känns jätte bra att träffa många goda vänner och spännande att visa sig i min superkorta frisyr..? ;) Jag har ju börjat få en del hår ;)

Tack alla ni som finns, peppar och stöttar!

Inga kommentarer: