måndag 23 maj 2016

Jag ska försöka ta det lugnare..

Jag känner mig så glad att jag mer o mer blir lite piggare och äntligen känner mig mer o mer som mig själv igen. I glädjen fejjar jag på och hittar på en hel del roligheter. Men inser också att jag måste vara lyhörd och lyssna på min kropp. Jag har inte min vanliga ork och plötsligt tar jag bara slut.

Imorgon påbörjas strålningen i Umeå. Snälla mamma följer med mig dit - vill inte ha några obehagliga överraskningar. Är tillräckligt jobbigt att resa till lasarettet i Umeå..

Var igår och sålde iväg ett skåp hemma hos mina päron. Sedan åkte jag, Ragnhild och hennes fina barn ut till stugan där de fick ta vår studsmatta. Sedan åkte vi hem till oss, klappade katterna och ormarna. Var en så trevlig stund med henne och barnen. Det märks verkligen vilka barn som är mer djurvana.

Tänkte försöka orka mig till ikea i helgen med sambon och kika lite på möbler. Inom kort ska jag försöka sälja iväg köksbord, skrivbord och lite andra möbler så är det någon som är intresserad - hojta till! :)

Inga kommentarer: