söndag 11 maj 2008

Be a man!

Känner att jag blir upprörd!
Är man i ett förhållande som är "dåligt".. så antingen väljer man o stanna o arbeta på det..eller så väljer man att gå o söka efter den rätta. Det funkar inte att både stanna och söka vidare! Om det är feghet lr? - You tell me!

Sen om du väljer att ringa på fyllan o moppsa dig med Milla o mig.. Stå för det då! Försök inte lägga över någon skuld på MIG för det! Kan berätta att det finns en funktion som heter högtal på tfn samt att det var flera personer närvarande här... Så var en man ist för o försöka lägga någon skuld på mig för jag har varken gjort något eller gjort nå fel för den delen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej skit i alla som snackar skit jag tycker du är en söt trevlig fin tjej som verkligen får folk på bättre humör när du är me och tjollrar. du behöver inte stå ut me sån där skit.