tisdag 6 maj 2008

Hur långt vill jag gå?

Då var race-säsongen igång igen. 3året som starter och denna gång med c-licensen och headhuntad som aldrig förr(?!).

Mitt mål för denna säsong är att stå starter på "en dag på strippen", starta top fuel..och..hmm, ja si jag vet inte riktigt. Känner mig lite kluven i allt. Det är himla roligt att vara eftertraktad och denna sommar kommer det bli många race för min del men inför sommaren 2009 måste jag trappa ner! Det är inte möjligt att göra hur mycket ideelt arbete som helst!

Känner mig lite kluven nu angående en kurs som jag fick erbjudande om att gå för att ta b-licensen. Vill ju ha den men det är alldeles för många bollar i luften just nu och jag känner mig själv lite åtsidosatt. Måste nog tagga ner lite och ta hand om mig själv. Och kursen kommer väl fler gånger.

Får fundera mer över upplägget till 2009 senare för det blir för mycket att sitta som sekreterare i tävlingsledningen för shra skellefte, stå som starter för shra skellefte, shra lule och sen arrangera race tillsammans med raceinorr. Raceinorr är ändå det som ligger mig varmast kring hjärtat och det som jag verkligen ser som ett fritidsintresse..och inget "arbete/yrke".

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj med blogg!

Du gör det bra som starter på RiN-sakern :). Om än det finns inkompetenta husvagnschaffisar med bland de startande ;). Tack för din guidning vid granen, vi kanske ses vid nästa race.

Cerran sa...

Tackar, värmer o höra!!!

Det var du som körde med husvagn lr? ;) *skrattar* E sämst på namn men ansikten e ja bättre på!

Anonym sa...

Nya chanser kommer.

Tycker det låter klokt av dig att bry dig om dig själv lite mer. När de ändå har gått så långt att du känner själv att de börjar bli too much.

De blir mer av ett ideelt jobb än bara ett intresse som man gör för att man gillar det.

Ibland måste man gå på sin magkänsla o göra saker för sitt eget självbefinnande. :)

Anonym sa...

Jajemänsan. Det var jag som körde omkring med en söt husvagn :). Det verkar inte gått så dåligt, rekordet på 402 ligger som sagt på 16.37 och om man räknar om min bästa tid skulle den ligga på 16.12 +/- 0.2 sekunder enligt de lärda. Lite trim så kanske man är världsrekordhållare ;). Måste bara ta mig ut på en 402-bana då också. EDPS kanske?

Förresten, strax efter vi pratat med dig blev Jimmy (du känner väl han?) skallad av en Överkalix-raggare, det var mindre skoj.

Cerran sa...

Ajrå, det var ju inge bra :/

Du kan väl adda mig på msn så får vi snacka mer där?
mariawikman@hotmail.com