onsdag 7 maj 2008

Jag är nog lite svår trotsallt..

Om min kompis Jocke skulle läsa det här så skulle han nog trilla av stolen. Men hör o häpna, jag är faktist lite less på min mobil just nu ;)

Nä, men helt ärligt som jag nämnde igår har det varit lite mycket "måsten" på senaste tiden och känner/har känt att nu måste jag ta hand om mig själv en del och det kan vara anledningen till att jag är lite svår att få tag på.

Och mobilen är väl en lidande faktor i detta fall- ringer det för mycket så går jag mer än gärna ifrån den. Sms kan jag väl kolla vid tillfälle o ork men ids inte svara på alla sms. Så ta inte illa upp. Inte för att jag brukar orka svara på alla sms för då skulle jag väl ha "sms-tumme". ;) Ja, jag får några sms per dag :P

Nä, ska återgå till c-uppsats skrivandet nu.. inne på slutspurten nu känns det som..2 veckor skrivande kvar, sen är det granskning och examen 4juni!

Inga kommentarer: