söndag 11 maj 2008

Toffelhjältar?

En sak som jag kan oroa mig för och som egentligen är ganska tragiskt är de som går o blir "toffelhjältar". Tjej o killkompisar som går o försvinner från jordens yta när de träffat en tjej/kille- Det oroar jag mig för!

Genom åren har man förlorat X antal kompisar när de skaffat tjej/kille. Vissa killkompisar man haft vet man knappt om de lever idag. Jag har inte sett till dem what so ever sen den dagen d skaffade tjej. Andra tjejkompisar som man haft, har man iaf vetat att d lever än osv eftersom man sett dem på stan men de är för upptagna av sin kille.

Det är bara trevlit om ens singelkompisar träffar någon som är bra för dem o som de trivs med men ändå finns rädslan där att de ska upphöra o existera.

Kan man inte leva kvar med sina vänner för att man träffat någon?


Ja skulle aldrig överge mina vänner o försvinna från jordens yta för en kille. Lugna hemma kvällar med film o lägga sig tidigt e inget för mig på helgen! Sånt kan man ju göra på veckan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det du skriver är nog ett ganska vanligt fenomen, kul att folk träffa någon dom tycker om men man måste ju inte försvinna från jordens yta och inte kunna vara med sina vänner bara för att man hittat någon vilket jag tycker är tråkigt, måste man tillbringa 24-7 med varandra? Sedan om det tar slut då börjar dom höra av sig igen då känns det som då duger man igen.