söndag 25 maj 2008

Spriten och dess inverkan..

Jag har funderat mycket kring alkoholen och dess inverkan på människor.. Det jag kan förundras mest över de tjejer o killar som verkligen inte "tål" alkohol- de beter sig som svin, hittar på dumheter och är allmänt dryga. Varför fortsätter man då festa?!

Är dessa människor inte medvetna om att andra gett dem stämpeln att "så där blir det när X har druckit"?! Vill man ha den stämpeln?

De tjejer o killar som dessutom befinner sig i förhållande.. och alkoholen ställer till problem- varför slutar man då inte dricka? Alt hålla sig någorlunda nykter? Man behöver väl inte vara askalas?!

Det mest oattraktiva är nog alldeles för fulla killar!
- Är väl en sak om de är allmänt glada och charmiga.. men såna som behöver typ "tas om hand" och knappt kan hålla reda på sig själv.. NEJ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan då säga att jag själv är ganska lugn när jag är på fyllan =) eller vad säger du ;P

Mvh Bubbla volvoson

J... sa...

Im with you on this girl!