torsdag 8 maj 2008

Hon som gör mig starkare..

Ca 700m från mig bor den flikka som är en viktig del i mitt liv. Nej, jag är inte lesbisk om ni trodde det. *skrattar*

Nu är det snart 3,5år sedan jag lärde känna dig. Och jag måste få säga att den här vintern och våren har nog varit bland de bästa tiderna i mitt liv. Hur knäppa är vi inte ibland?! För o inte tala om allt vårt "skvallrande", det är knappt så vi själva har kläm på vårat liv. ;)

Raggningstips är nog vår starka sida på att dela med oss av till kameran när den har fått följa med. Sen hur mycket som är publicerbart är en annan femma. *skrattar*

Det jag vill ha sagt är att du är en solstråle i mitt liv och otroligt viktig för mig! Du är en av dem som gör mig till en starkare kvinna! Ingen kille eller dylikt är värt att bråka om när man istället kan ha roligt tillsammans med dig. (Tolka rätt!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha filmen är KUNG!!!!

:D