måndag 26 maj 2008

Missförstådd

Känner mig smått missförstådd.. Eller så blir mitt budskap i bloggen allt för otydligt ibland.- Ja, jag gillar o vara lite luddig i mina inlägg och kryptisk. Men det kryddar väl till det hela? ;)
Hur kul skulle det vara o läsa om mina vardagar? "Ja idag har jag pillat naveln X antal gånger" ;)
Jag är ingen bitter typ även om det kanske låter så ibland.
Jag är optimist och försöker se det mesta med positiva ögon.. MEN..
Ibland så är man helt enkelt bara less..
Många faktorer kan spela in.. (tex för mycket på schemat).



2 för mig nya uttryck:
  • "Den går kiss!"
  • "På en höft"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man behöver inte vara bitter för att ha invändningar mot vissa saker här i livet, och åtminstone jag ser då inte dig som bitter för dina blogg-inlägg, men det krävs kanske att man känner dig närmare för det :).

Fredde sa...

Absolut. visst ska det vara spännande att läsa och att vara lite luddig (har du päls ;)?) och kryptisk ibland kryddar till det hela.
Jag skulle vilja kunna skriva på samma sätt. men jag är bäst på att skriva om navelpillande, kanske blir bättre med tiden? Tycker du skrev mer om allmänt navelpillande förut ;)

Fredde sa...

o bitter e du då inte ;)
o har aldrig sett dig som d heller