fredag 9 maj 2008

Sömnproblem.nu?

Jasi, då är man tillbaka i samma sömnproblems träsk som när vi skrev b-uppsatsen. Befarar det lite smått iaf. E ganska trött egentligen men är för stressad för o kunna få någon ro i kroppen. =/

Är nog egentligen inte bara uppsatsen som ligger o gnyr men men.. shit happens. Förhoppningsvis får ja o brorsan till en playdate från Pite på lörda om vi har tur. Har banne mig längtat efter o få köra fiddy igen!! I höstas gick det ju inte riktit som planerat när ja drog på mig en fraktur på revbenen :/

Hmm, vad ska vi diskutera mer så här in på torsdagsnatten? Jasi, jag vet inte riktit men jag hoppas ni andra ligger o drömmer sött ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har vi ungefär samma problem, är trött som f-n fast jag sover haha, hoppas du fick nanna kudde till slut :D