fredag 23 maj 2008

Playdate 2

2 fiddysar+ 2 crossar 250cc = Många mil och MYCKE lera!

1 lårkaka och 1 punktering senare så är man äntligen hemma. Vi hade iallafall tur med vädret ;)
Hehe, nä men var riktit trevlit idag även om det blev mycket flängande. Nu står fiddyn i garaget iaf för ett däckbyte. Snacka om o ha tur - hade jag varit själv så hade jag fått traska typ en mil lr nå. Men nu va Fredde snäll o lät mig åka med honom tillbaka.

Blir o tvätta kläder nu iaf.. ser ut som en "mekaniker" i ansiktet och kläderna fulla i lera efter den fina lerduschen ;)

En annan sak som jag insåg idag var vilket inflytande 3 killar har på varandra *skrattar* It´s a guy-thing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe hur menar du att vi hade inflytande på varann =) vad tänkte du på ?? tycker det var en trevlig dag ..men det är väl sällskapet som gör det ;)

vi får som sagt göra om det så du kan få en till lerdusch =)..vi funderar på att åka imorrn men du hinner väl kanske inte laga ?

/Fredde

Anonym sa...

Jag fattar inte heller hur vi hade inflytande på varandra :P. Men det är väl det, att det är en guy-thing, så vi vet inte ens själva :).

Tack för idag! Jättetrevlig, vad sägs nu om vadet till morgondagens konkörning? ;)