lördag 10 maj 2008

Fredagsmys..

Fredagskvällen började med jobb på travet.. var himla mycket folk o mycket att göra, vilket var himla skönt för då går tiden SÅÅÅ mycket fortare! Släppte av Milla när vi slutat och for för att hjälpa Andre att dekaltrimma hans bil ;) Hehe, jag är ju nästan dekal-kvinnan just nu ;) Sen blev det ut och mysåka Supra tillsammans med Ante och träffa lite annat bilfolk.

Fan, nån dag ska ja oxå ha en supra och vara med o leka. Nog för att jag får vara med nu oxå både genom o åka med, skruva samt att d verkar bli nå race för min del i sommar ;)

Farbror blå var ute o gled omkring som vanlit.. trodde d skulle slå stopp på mig innan ja ställde undan "karamellen" och hoppade över till supran.. Fick då riktit arga blickar man jag säger som ja alltid gör: "De hade väl inte fått sig nå!"

Nä, nu blir d ner o plocka fram skydd och sen fara på en "playdate" med fiddy ;)

Inga kommentarer: