onsdag 21 maj 2008

Beach 2008

I slutet på 2007/början på 2008 satte jag mål för "beach 2008".. Jag är inte den som brukar kämpa för någon sådan idé men insåg igår att jag infriat iaf ett mål: Den oboy som fanns i oboyburken skulle räcka fram till sommaren-den inte ens i närheten av o vara slut :D

Övriga mål för förbli lite mer hemliga ;) -men de är på god väg att infrias!


Svar till anonym som kommenterade gårdagens inlägg: Nej, jag är inte bitter. Kan snarare känna mig ledsen och LESS. Dels för att de som är i ett förhållande förtjänar det som gruntanken en gång var.. men sen less för jag verkar springa på allt för många icke-singlar. Eller springa på är kanske fel formulering.. det blir iaf lätt en såpopera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad är det jag läser? Oboy dricker man helt enkelt inte vet du väl? ;) Uääääh. ;)