söndag 18 maj 2008

Söndag- helgen i ända..

Då var ännu en helg avklarad.. Det känns som om även om inget speciellt händer en fredag eller lördag med "kompaniet" så blir det alltid så tokigt som det kan bli på ett positivt sätt! =D

Sen en full "Löständer" kryddar ju bara tillvaron lite extra! *skrattar* man ska inte pussa tjejer i håret ;)


Senaste tiden har jag insett att många av mina killkompisar gärna ser efter mig så att ingen är elak mot mig..Detta kan vara på både gott och ont. Det finns en rädsla från min sida att det ska bli bråk.

Det finns en jargång mellan mig o vissa.. de moppsar sig o ja kaxar tillbaka. Små knuffas o gruffas på men det är inget blodigt allvar. Men min upplevelse är att några av mina kompisar ändå oroar sig att det ska vara på allvar. -min tolkning.

Skulle det vara allvar och jag skulle känna mig hotad så skulle jag självklart be om hjälp.

Rädslan att det ska bli bråk grundar sig i den outgrundliga anledningen att killar som inte är bästa polers o gruffar på lätt kan reta upp sig och bli allvarliga utan att den andra märker det.

Då är det nog nästan bättre om jag får ta diskussioner med den utomstående osv och behöver ja hjälp får ja hojta till.. Tror någonstans att mina vänner ändå skulle se om jag behövde hjälp =)

Värmer att ni bryr er!!

Inga kommentarer: