tisdag 13 maj 2008

Åldern i sin sköna prakt..

"mkv: - Hur gammal är du Cerran^ ?
Cerran: 24
mkv:- naww
mkv:- Sexigt!
Cerran: vilket va sexit?
* Cerran^ skrattar
Millen: för gammalt :P
Cerran: MilleN, så kan du ju int säga!
mkv:- Cerran^: 24år är sexigt.
Millen: watch me ;D
Cerran: hur gamla e ni då?
Millen: 25 :P
Cerran: haha
Millen: men jag är ju kille!"

Varje år när april närmar sig så har jag nog lite åldersnojja och i år var det nog som värst. 24.. ni hör ju hur gammalt det låter?! Men sanningen är den att jag ALDRIG skulle vilja vara 18-19 igen. Och det finns stunder då man möts av verkligen osäkra och omogna 18-19åringar och detta påminner en om varför man är glad över att vara 24 och inte 19.

Kan dock vara roligt o höra när folk gissar på att man är max 21år. *skrattar* Så brukar säga att den officiella sanningen är att jag e 21.

3 kommentarer:

Fredde sa...

21 är nog den mest optimala åldern. egentligen :)

Anonym sa...

Som prylgalen skulle jag säga att runt 28-29 är en ganska optimal ålder också, då brukar det vara bättre ställt ekonomiskt (om man skött sina kort :P) och då kan man handla mer prylar! Oh what a beatiful thought. Men kanske mest optimalt är att vara äldre än man ser ut, livet igenom :). (Förutom när man var yngre, då kämpade man för att man inte skulle tas för 12 trots att man var 12 :P).

Anonym sa...

haha 24 e ju uuungt, vänta tills du fyller halvfemti ;)